«Τhe Rise of Digital Democracy: The new Digital Influencers Marketing Landscape»
Σήμερα, καθώς η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες και τα brands είναι πώς θα πετυχαίνουν Περισσότερα με Λιγότερα (Achieve More with Less), όλο και περισσότεροι στρέφονται στη δύναμη της ψηφιακής επικοινωνίας, που παρέχει τη δυνατότητα στοχευμένων και cost effective λύσεων για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων. Εδώ και δύο χρόνια στο γραφείο μας λειτουργεί ένα πρωτοποριακό τμήμα Digital Practice, που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις του σύγχρονου Digital Marketing και εξυπηρετεί ένα δυναμικό portfolio πολυεθνικών & εγχώριων πελατών, όπως -μεταξύ άλλων- οι P&G, Nestle, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Bayer, ΚFC, Αφοι Χαΐτογλου, Maggie, Adecco. Στην H+K Digital η στρατηγική μας προσέγγιση ξεκινάει «ακούγοντας» αυτά που συζητάνε καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι στα digital & social media μέσω του Radar InsightsΝavigator ®. Πρόκειται για ένα καινοτομικό εργαλείο που αποτυπώνει συνεχώς τις συζητήσεις και λειτουργεί ταυτόχρονα σαν ανιχνευτής e -crisis. Η αξία του είναι ότι μετατρέπει όλη την πληροφόρηση σε στρατηγική γνώση, χτίζoντας την «Αρχιτεκτονική ContentManagement » και τη σχέση της κάθε μάρκας / εταιρείας με το κοινό, βασιζόμενη στο διάλογο, όχι στο μονόλογο του παρελθόντος (30’’ tvc). Με τη νέα ολιστική προσέγγιση εξασφαλίζουμε την ασφαλή πλοήγηση των πελατών μας, εστιάζοντας σε δύο άξονες μετρούμενης επιτυχίας: αύξηση του μεριδίου συζητήσεων (Numbers Of Conversations), διαχείριση και προστασία φήμης στα digital & social media. Στην H+Κ Digital διαθέτουμε μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων με διεθνή εμπειρία, που παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε όλους τους τομείς digital comms, όπως: χάραξη digital strategy, δημιουργία & διαχείριση communities & social media platforms, bloggers & influencers relations, e-crisis management, δημιουργία &ανάπτυξη websites & applications, καθώς επίσης social media buying & placement. Η μεγάλη πρόκληση για όλους όσοι εργαζόμαστε στο χώρο του marketing & της επικοινωνίας, είναι πώς θα τραβήξουμε το ενδιαφέρον του κοινού και πώς θα το κάνουμε να συμμετέχει στα μηνύματά μας. Η δημιουργία branded περιεχομένου δίνει στις εταιρείες και τα brands τη δύναμη να πουν την ιστορία τους, να μοιραστούν πληροφορίες και να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους περισσότερο από ποτέ. Στην H+K Digital έχουμε διαμορφώσει ένα δημιουργικό τμήμα ανάπτυξης και παραγωγής digital /viral περιεχομένου, που συμπληρώνει την υπάρχουσα εμπειρία μας στο digital story telling & προσφέρει τεράστια ευκαιρία τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πελάτες μας. Για δωρεάν demo για το πώς μπορείτενα μεγιστοποιήσετε τις νέες digital δυνατότητες και best practices της εταιρείας μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την: Ελένη Κωνσταντινίδη eleni.constantinidi@hkstrategies.com
Case studies

1. Viral & Holistic καμπάνια «ΔΙΑΛΕΞΕ ΣΤΑΣΗ: ANTIΣΥΛΛΗΨΗ Ή ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ» Στον αριθμό – ρεκόρ των 1.592.899views στο ΥοuTube έφτασε η viral καμπάνια που πραγματοποίησε η H+K Strategies για την ενημερωτική εκστρατεία αντισύλληψης με το σύνθημα «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια». Η καμπάνια ξεκίνησε το Μάιο και αποτελείται από 4 videos, που προβάλλονται στο ειδικά δια-μορφωμένο κανάλι της εκστρατείας στο YouTube. Τα videos οδηγούν στο www.your-life.gr, τον πιο πλήρη οδηγό αντισύλληψης για τη σύγχρονη γυναίκα και το πρώτο site που δημιουργείται στην Ελλάδα με ανάλογο περιεχόμενο. Για την προώθησή του η εταιρεία σχεδίασε και υλοποίησεένα ολοκληρωμένο πλάνο digital communications, που περιλαμβάνει προγράμματα content management & sponsorships, community & social media management & digital applications. Η εκστρατεία «Διάλεξε Στάση: Αντισύλληψη ή Ανασφάλεια» τελεί υπό την αιγίδα της Α΄ Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με την ευγενική χορηγία της Bayer. Παράλληλα, η Τάμτα, η Μαίρη Συνατσάκη και η Άννα Πρέλεβιτς ήταν οι πρέσβειρες της εκστρατείας. Η καμπάνια περιελάμβανε και άλλες παράλληλες δράσεις, όπως πρόγραμμα Influencers MKTG, έντονη αρθρογραφία στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε σχολεία, εκδηλώσεις για νέους και κορυφώθηκε με μια μεγάλη συναυλία σε συνεργασία με το MAD την Παγκόσμια Ημέρα Αντισύλληψης. Δείτε την καμπάνια στη διεύθυνση https://hk-strategies.gr.

2. Καμπάνια Heineken Serenade με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά Η H+K Strategies, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ανέλαβε την επιμέλεια και επικοινωνία της διεθνούς διαδικτυακής ενέργειας Heineken Καντάδα (Serenade), εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή του κορυφαίου Έλληνα star Σάκη Ρουβά, ο οποίος δημιούργησε μία πρωτότυπη καντάδα για όλους τους fans, η οποία προβλήθηκε από το κανάλι της Heineken στο Youtube. Η καμπάνια υποστηρίχτηκε με ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών digital communications, influencers MKTG & media Relations. Η καμπάνια απέσπασε συνολικά 600.000.000 impressions και 6.500 καντάδες, κατατάσσοντας την Ελλάδα στην τέταρτη θέση σε συμμετοχές παγκοσμίως. Για το λόγο αυτό κατέκτησε το βραβείο «GlobalBrand PR Award» στο Παγκόσμιο Συνέδριο Εταιρικών Σχέσεων της Heineken. Δείτε την καμπάνια στη διεύθυνση https://hk-strategies.gr.

3. Δημιουργία και διαχείριση του portal «Manamia.gr» για τη Nestle Hellas. Η H+K Strategies στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Nestle Ηellas, δημιούργησε την πλατφόρμα manamia.gr. Πρόκειται για το πρώτο εξειδικευμένο portal που απευθύνεται στη σύγχρονη Ελληνίδα μητέρα με ενημερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Συγκεκριμένα, το τμήμα Digital της εταιρείας ανέλαβε το concept development, το σχεδιασμό και την κατασκευή του website, τη δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου με δημοσιογραφική ομάδα. Οι συνεργασίες με κορυφαία μαμά blogger και την Ελένη Πετρουλάκη συνέβαλαν σημαντικά στην ενίσχυση του engagement.